وارثان زمین

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

نور حجاب

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۳۱ ب.ظ

گفت: چرا نگاهش نمی کنی؟ مگه خوشکل نیست؟ یعنی مث من خوشتیپ نیست؟ دیدی گفتم همه چادری ها زشتن باید مث من باشن ببین چقدر به چشم تو میایم توهم خوشت میاد!

بهش گفتم میدونی چرا بهش نگاه نمی کنم؟ گفت برا همینا که بهت گفتم! _ گفتم نه ... گفتم چون نور حجابش چشمانم را بست شرم دارم به حیای حجابش نگاه کنم.... چشمانم بسته اند

کاش یاد بگیری...

  • ۹۳/۰۲/۱۹
  • vares zamin

نظرات  (۱)

سلام
ایام میلاد امیر المومنین(ع) مبارک و فرخنده
برنامه راز با حضور حاج حسین یکتا
23 اردیبهشت ساعت 22:15
شبکه 4 سیما
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">