وارثان زمین

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

من هم دوست دارم موهایم کمی هوا بخورد...

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ب.ظ

مـטּ هم دوستـ دارم کـ موهایم کمے هوا بخورد .این روزها هم کـ خودتـ
می دانی گرما طاقتـ مے برد

مـטּ خیلے وقتـ استـ که حتے کسے نمی داند موهایمـ چه رنگے دارد.تمام مردهایے ک مبهوتـ تو می شوند من را با اخم بدرقه مے کنند.

مـטּ آدم مومنے نیستمـ ولے گناه فردے را به گناه اجتماعے ترجیح مے دهم

مـטּ اگر بخواهم سقوط کنم دستـ آدم هاے دورو برم را هم نمے گیرم تا سقوط کنند چون آن ها را دوستـ دارم
گرماےِ زیر چادر دوچندان است رفیق ولے حرارتِ نگاه هاے مختوم به لذت دیگرے ویرانگرتر استـ

 

پ.ن : مـن دخترم از نسل حـوا با ظرافت ها و زیبایـﮯ هاامــآ زیبایـﮯ های مـن رازهایـﮯ هستند محرمانه!خالقـمــ سفارش کرده جز برای محارمـ فاششان نکنمـ

  • ۹۲/۱۱/۲۷
  • vares zamin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">